Güzel Bir Hafta Sonu Dileriz

Kısa Kısa'da yeni bir Hikaye

Yolunacak Kaz?..

Sağlıcakla Kalın

×

















SON YAZILAR :
Loading...


22 Eylül 2020

Ben Seni Sevdim

Gönlümün kuraklığına şimal rüzgarlarının getirdiği bulutlardan yağmur olup indin
Ruhumun engin tarlalarının,çatlamış topraklarına bir hayat tohumu gibi düştün

Zincirlenmiş yüreğimde filizlenip, hücrelerimde çiçek olup açtın...
Gözlerimin alaca karanlığına binlerce yıldız gibi saçılıp, soğuktan morarmış tenime güneş olup yaslandın...
Travmalı hayatımın dalgalı denizlerinde, hayat kurtaran bir ada oldun...
Tepemde tökezlemiş asi bulutlara rüzgar olup estin.
Azgın ihanetlerde kavrulmuş bedenimde, balta girmemiş ormanlar yaratttın...
Gözlerimde şafak zamanı ufukta sevgi yelkenlisi gibi, yağmalanmış duygularımın kanayan limanlarına demir attın...

Ben seni düşünmeyi sevdim..
Sensizde olsa seninle yaşamayı sevdim...
Ben senle hayatı sevdim...
Ben seni sevdim...

Tozlu rafların bilmem hangi derinliklerine gömdüğüm, yaprakları sararmış defterime sevgi sözcükleri olup dizildin...
Yoksul sevinçlerimi, yorgun mutsuzluklarımı bir çığ olup evrenin sonsuzluklarında yok ettin...
Şelaleler misali köpük köpük indin yoluma, çürümüş zamanın heves tortularında ışık bekleyen kırık arzularıma şimşek olup çaktın...
Yanık türkülerden nağme nağme kulaklarıma hiç bitmeyecek bir seda oldun...
Gönül bahçemi gökkuşaklarından kubbelerle, mis kokan yeşillerle kuşattın...
Ellerimden tutup, yanaklarımı okşarken beni cennetin köşklerine oturttun...
Adım atmayı bilmeyen ayaklarıma koşma, kalem tutmayan ellerime yazma öğrettin...
Zamanın hoyrat darbelerinde ıslanan yanaklarıma el,kenetlenmiş solgun dudaklarımda tebessüm
İçimde deliren dalgalarda, kopan fırtınalarda binlerce kaygılarda umutlarım gücüm nefesim oldun

Ben seni düşünmeyi sevdim...
Ben sendeki rengarenk tabloları sevdim...
Ben senle hayatı sevdim...
Ben seni sevdim.

Yalçın kayaların zirvelerindeki duvaklara taç yaptım seni...
Dağ eteklerinin süsleri gelinciklerde, taban güllerinde kokladım seni...
Engin ovalarda bitmiş papatyalarda topladım seni...
Kıvrıla kıvrıla akan nehir kenarlarında oynayan tüğü bitmemiş çocukların neşelerinde,
pınarbaşlarında su dolduran genç kızların hayallerinde buldum seni...
Uyurken rüya, aydı zamanda hülya olsanda omuzlarımda taşıdım
seni...
Boyası dökülmüş, hamuru çatlamış testilerden içtim seni...
Duvarlara çinilerle, boyunlara incilerle, mahpus kalplere
destanlarla işledim seni...
Geceleri lacivert,gündüzleri mavi yeşil tuvallere çizdim seni...
Yoksun yanlızlıklarımda, sözlerinin zerafetinden,saçının tellerinden gözlerinin renginden şarkı yaptım seni...
Şiir oldun damla damla düştün gönüllere...
Beste oldun huzur verdin hayallere....
Nefes oldun hayat kattın canlara...
Ben seni düşünmeyi sevdim...
Efkarlanıp başımı pencereye dayadığım zaman...
Ben senle hayatı sevdim...
Dudaklarından özlediğini duyduğum zaman...
Ve ben seni sevdim,
Gönüllere sıcaklık, bahar olduğun, ben kırkı aştığım zaman....
2002

0 Yorum:

Yorum Gönder

Türkiye Şehirleri Türkiye Coğrafyası Dünya Şehirleri Dünya Coğrafyası Ülkeler



  • Blog Yazıları


    Email
    KISA KISA
    X



    Folower Button

    Takipçiler

    Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
    Copyright © 2020. merhancag . All Rights Reserved.

    Bilgi Mesajı

    Duvarı Aşamıyorsan Kapı Aç

    Kıssadan hisse Kısa Kısa'da sizi bekliyor...

    facebook sayfamızı takip edebilirsiniz!