Güzel Bir Hafta Sonu Dileriz

Kısa Kısa'da yeni bir Hikaye

Yolunacak Kaz?..

Sağlıcakla Kalın

×

















SON YAZILAR :
Loading...


04 Ekim 2020

Çıplak Öfke

ıuugılu
Kırmızı rujlu bir fahişe hayat... Ağzında kirli bir gülüş, dudaklarında iştahlı bir açgözlülük... Göz altlarındaki mor halkaların derininde sakladığı, uçurumlarla uzanıyor bedenime... Çürüyor gövdem, mor bir leke düşüyor dudaklarıma. Tuhaf bir üşüme sarıyor her yanı, sızlıyor içimdeki coşku; bir resim yırtılıyor, bir mum sönüyor. Çırılçıplak bir firar, derinleşen bir karanlık... Ben! Dilim keskin bir bıçak darbesi şimdi, kanatıyor cansız sözlerimi. El sürüyorum bu kanlı nefrete, bilmediğim zehirlerle almak istiyorum ruhunu. Canından can koparmak, mayın tarlalarında alnından süzülen kanı içmek... Köklerinden söktüğüm saçlarını sürümek. Ayaklarının dibine atmak alevimi... Sonrası bela, sonrası çakal sesleri...
Yığılıp kalmış bir fahişe hayat... Ezberden sövüp duruyor etrafa. Ağzından sızan kırmızıyı sıvazlayıp, kine bulanmış ellerimle vuruyorum tekrar yüzüne. Yağmur yetişiyor imdadıma, fikrime sızıyor, sokul diyor ıslaklığıma. Haydi diyorum al ve arıt beni. Düş üstüme, gövdeme seril. Üstüme sıçramış tüm düşmanlıkları dönüştür berrak çağlayanlara. Değip bereketiyle bedenime, çekiliyor o da sonrasında. Dokunuşunun ferahlığıyla sendeliyorum bir an. Çam kokuları, yürüyen bir kalabalık, çimlerin yeşili, eteklerimdeki kıpırtı, direnen bir coşku... An geliyor kurtuluyorum bu düşten, silkinip atıyorum üzerime serilen damlacıkların o beni benden alan serinliğini, bir çabuk kurutuyorum ateşimle...
Yine ellerim,
Yine parmak izlerim...
Koynumdaki acının o kekremsi sesi ve yine kendim...
Kurşun sıkmalı diyorum bu ayak direyen kadına... Çekip öfkeyle bağırmalı. Kem gözlerinin devinime aldanmayıp, vurmalı kavrayarak kollarından yerlere. Ensesine düşmeli ölümün o bildik soğuğu. Yükselen kahkahasını bastırmalı, nehrin yaslı sesi. Dudaklarındaki kırmızı ruj, inleyen bir kan çelengi olmalı yüzünün orta yerinde. Ama nafile! Koşmak yetmiyor ötelere, ayaklarımın zincirleri kırılmıyor. Yüzüme yayılan gece düşü, gökyüzüne savrulup tutkusuz bir zamanın boşluğunu bırakıyor avuçlarıma...
Tutunmak diyorum...
Susuyorum.
Şarkım alev alıyor...
Ben kırmızı rujlu bir fahişenin, yanık tenli kurbanı oluyorum...
Alıntı

0 Yorum:

Yorum Gönder

Türkiye Şehirleri Türkiye Coğrafyası Dünya Şehirleri Dünya Coğrafyası Ülkeler



  • Blog Yazıları


    Email
    KISA KISA
    X



    Folower Button

    Takipçiler

    Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
    Copyright © 2020. merhancag . All Rights Reserved.

    Bilgi Mesajı

    Duvarı Aşamıyorsan Kapı Aç

    Kıssadan hisse Kısa Kısa'da sizi bekliyor...

    facebook sayfamızı takip edebilirsiniz!