Güzel Bir Hafta Sonu Dileriz

Kısa Kısa'da yeni bir Hikaye

Yolunacak Kaz?..

Sağlıcakla Kalın

×

















SON YAZILAR :
Loading...


20 Eylül 2021

Huzur ve güven içinde yenen kuru bir ekmek,endişe içinde yenen baldan daha tatlıdır..*** Hayırlı Haftalar***

 
 
Yaptığım Onca Yaramazlıktan Sonra Uyuma Numarası Yapardım
Büyüklerim Kızmasın Diye.
İstediğim Olmadığın da Ağlardım.
Ve Düştüğümde Annem Öpse Geçerdi...
Artık Kocaman Oldum ....
Ortasındayım Kuralsız Kurulan Düzenin Şimdi de Ağlıyorum
A... ma Bir Çocuk KADAR Masum Değil
Pamuk Şekeri Tadında Umutlarım
Ve Omuzlarımda Ağırlaşan Hayallerimle Düşe Kalka Gidiyorum,
Evet Yaralarım da Var...
Ve Artık Bilmiyorum ; Annem Öpse Geçer Mi ?

"Ercan Gürakar"
 
 

0 Yorum:

Yorum Gönder

Türkiye Şehirleri Türkiye Coğrafyası Dünya Şehirleri Dünya Coğrafyası Ülkeler



  • Blog Yazıları


    Email
    KISA KISA
    X



    Folower Button

    Takipçiler

    Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
    Copyright © 2020. merhancag . All Rights Reserved.

    Bilgi Mesajı

    Duvarı Aşamıyorsan Kapı Aç

    Kıssadan hisse Kısa Kısa'da sizi bekliyor...

    facebook sayfamızı takip edebilirsiniz!