Güzel Bir Hafta Sonu Dileriz

Kısa Kısa'da yeni bir Hikaye

Yolunacak Kaz?..

Sağlıcakla Kalın

×

















SON YAZILAR :
Loading...


06 Ocak 2020

Hayırlı Haftalar "İllegal"

 
Kalpte olanı gözler asla gizleyemez. 
Kötü niyetli insanların gözleri donuk ve ışıktan yoksun, iyi insanların gözleri ise derin ve parlaktır.
Konuşurken insanların gözlerine bakın.

*Guatama Buddha*

12 Eylül öncesi devrimci çocuklara yardım ve yatakcılıkdan Hatice nine yi göz altına alıp hakimin karşısına çıkarmışlar.
Hakim Hatca teyzeye, Sen bu gençlere ekmek verirmişsin , eve alıp yemek verirmişsin öyle mi demiş.
Hatce teyze: Hakim bey gül yüzlü çocuklardı, kapıma gelirlerse onlara yemek ekmek verirdim; sonra ben kapıma gelene sofra açmadan salmam ki demiş.
Peki demiş Hakim
Hatce Ana sen bu gençler “İllegal” demedin mi ?
Yok Hakim bey ben onlara “İlle galın demedim” demiş.
Yemin edenmi bunların illegal olduğunu bilmediğine demiş hakim bey.
Hatca Teyze
Şah Hüseyinin başı için ben bunlara illegalın demedim demiş.
Hakim “Böyle yeminmi olur başka yemin et” demiş.
Hatca teyze “Gara coğ beni taş kessin ki ” dediğim doğrudur demiş
Hakim “Olmadı başka yemin et “ demiş
Hatce Nine “ Aha Hüseyin Abdalın niyazı” demiş.
Hakim “ oda kim böyle yeminmi olur deyince
Hatce Nine muhtara dönmüş “Ula muhtar bu hakim yezit mi yoksa, hiç kimseyi tanımıyor” demiş.
(yaşanmıştır 1981)

0 Yorum:

Yorum Gönder

Türkiye Şehirleri Türkiye Coğrafyası Dünya Şehirleri Dünya Coğrafyası Ülkeler



  • Blog Yazıları


    Email
    KISA KISA
    X



    Folower Button

    Takipçiler

    Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
    Copyright © 2020. merhancag . All Rights Reserved.

    Bilgi Mesajı

    Duvarı Aşamıyorsan Kapı Aç

    Kıssadan hisse Kısa Kısa'da sizi bekliyor...

    facebook sayfamızı takip edebilirsiniz!